Notice: Undefined variable: productKategorie in /www/doc/www.novopol.cz/www/op.php on line 22
Novopol >> E-SHOP >> Dokončení objednávky
 

PRODUKTY

AKTUALITY

Nový e-shop spuštěn 1.5.2010

Od 1. 5. přinášíme nový vzhled, nové funkčnosti. To vše jsme Vám přinesli s novým designem.

NAPIŠTE NÁM

Obchodní podmínky

Všeobecné

Učiněním objednávky kupující prohlašuje, že akceptuje níže uvedené obchodní podmínky závazné pro obě strany. Veškeré zboží pochází z od výrobce z ČR

Objednávky a dodací lhůty

Objednávka bude zpracována a zákazník vyrozuměn o jejím stavu do 24 hodin a v této lhůtě může být také kupujícím bez dalšího vysvětlování zrušena. V této lhůtě budou se zákazníkem domluveny podrobnosti o průběhu celé transakce a také případné nejasnosti a zároveň bude informován o termínu distribuce zboží od prodávajícího a jeho předpokládaném dodání na místo určení. Lhůta na vyřízení objednávky je 2 až 10 dní od vzájemného potvrzení a schválení objednávky a způsobu úhrady. Zboží je expedováno po celých baleních a minimální množství je vždy uvedeno na kartě výrobku.

Platby

Zaplacení zboží bude provedeno předem, na účet dodavatele nebo při předání. Při pravidelné dlouhodobější spolupráci možné odběry na fakturu.

Vrácení zboží

Kupující může dle odstavce 6 novely občanského zákoníku č. 367/2000 odstoupit od kupní smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží bez udání důvodů. Vrácené zboží musí být nepoškozené a nepoužité v původním obalu. Po obdržení zboží budou peníze poslány převodem na účet kupujícího nebo předány hotově v případě osobního vrácení zboží v provozovně dodavatele.

Reklamace

Reklamace se vyřizujeme individuelně dle povahy poškození v duchu platných zákonů a norem. Povinností kupujícího je prohlédnout zboží při převzetí. Ke každému nákupu je vydán doklad sloužící současně jako záruční list, bez kterého nemůže být reklamace uznána.Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Nevztahuje se na poškození způsobené během dopravy, nesprávným použitím nebo skladováním.

Jak postupovat při reklamaci:

  • Okamžitě nás informovat telefonicky, elektronickou nebo pozemní poštou případně osobní návštěvou na adrese společnosti o důvodu reklamace
  • Zboží vrátit na naši adresu pokud nebude domluveno jinak
  • Předložit doklad o zakoupení zboží v našem obchodě

Zboží bude vyreklamováno v zákonné lhůtě do 30-ti dnů od jejího vzniku

Ochrana osobních dat

Veškeré osobní údaje získané provozováním obchodu budou použity výhradně pro činnost nezbytnou k zajištění hladkého průběhu obchodů a nebudou v žádném případě poskytovány třetí straně ani nijak jinak využívány ke škodě zákazníka.